Jak rychle vyrýsovat, abyste se zbavili podkožního tuku?

Chce mít vyrýsované tělo co nejrychleji? Pojďme se podívat na několik tipů, jak zrychlit rýsovací progres.

Hned na začátku je důležité si říci, že rýsování je určeno především pro zkušené cvičence, trvá několik týdnů v rozmezí od 4 do 6, během kterých se budete zbavovat svého podkožního tuku a budete vysekávat svou vybudovanou svalovou hmotu. Při rýsování vypadá člověk někdy velmi hubeně a cítí se také unaveně, proto si dobře rozmyslete, zda je rýsování tím pravým, co od svého těla požadujete.

Při snaze rýsovat se často objevuje jedna velká chyba, která vás stojí část svalové hmoty. Při rýsování musíte nastavit určitou hranici bílkovin ve vaší stravě, které udrží určité množství svalové hmoty. Jakmile to nesplníte, ztratíte jak podkožní tuk, tak také značné množství svalové hmoty.

Jak postupovat

Proto držte denní příjem bílkovin raději na hranici 1,8g na jeden kilogram tělesné hmotnosti. Vyšší dávky jsou zbytečné a tělo bílkovinu stejně nestráví a dochází ke vzniku toxických látek v krvi. Příjem bílkovin by měl být kombinovaný, což znamená různé proteinové zdroje a nikdy se neupínejte pouze na jeden.

Co se sacharidů týče, je zapotřebí jejich příjem snížit. Tato hranice je ovšem u každého jiná. Je nutné vycházet z vlastní zkušenosti, nebo zkušenosti teprve nabýt. Příjem sacharidů však nikdy nevynechávejte. Zkuste je ze začátku zredukovat o 1/3 z vašeho momentální celkového příjmu sacharidů. Pokud to bude málo, snižujte dále o další třetinu. Jakmile začnete zaznamenávat první úbytky tuků, množství sacharidu udržujte na dané hranici. Případně je ještě zlehka snižte.

Tuky je taktéž zapotřebí snižovat, ale opět rozhodně ne zcela vynechávat. Rozhodně vynechte konzumování mastných potravin, ale i tak konzumujte dostatek oleje. Především MCT olej je pro vás velice zdravý a prospěšný. Odměnou za trpělivost při rýsování jsou krásně viditelné svaly a výrazný úbytek tuků.

Komentáře