Štíhlá figura i v zimě? Pomůže rotoped!

Zima se kvapem blíží a spolu se studeným počasím přichází postupně také množství aktivit, které nemůžeme venku již dělat. Jak tedy zajistit to, že se i v zimě budeme dostatečně pohybovat, aniž bychom však vystrčili nos z domu?

Hned ze začátku je důležité si říci, že rotoped není tím nejlepším pomocníkem při spalování přebytečných kil, ale jedná se spíše o určitou možnost, jak mít alespoň nějaký pohyb pěkně v klidu domova. Některé ženy se zkrátka necítí být v takové formě, aby se vůbec ukazovali při pohybu venku a proto může být rotoped skvělým pomocníkem do začátku.

Ženy si mnohdy myslí, že trénink s činkami je věc pro muže a jim náleží kardio. Poté okupují několik dlouhých hodin rotopedy, steppery a jiné nástroje, a přitom by jejich trénink mohl být mnohem efektivnější a to i v poměrně kratší době. Tělo si prostě šlapáním nezpevníme, maximálně tak nohy a zadek. Rotoped nám pomůže spálit přebytečná kila, ale zpevnění je již nad jeho síly. Proto je nejlepší kombinací posilovna a právě aerobní cvičení v podobě kardiotréninku.

Rotoped dnes můžete pořídit v podstatě kdekoliv. A dají se pořídit i za rozumnou cenu. Pokud však máte vyšší tělesnou nadváhu, levný rotoped nebude tou nejlepším volbou. Můžete jej zničit i za několik týdnů, tedy rozšlapat. První odcházejí ložiska, která na takovou zátěž zkrátka nebudou stavěná. Opravit takovou závadu pak mnohdy vyjde stejně draze jako zakoupení nového stroje. Ideální variantou je tak zakoupení kvalitnějšího rotopedu, jehož cena bude začínat na 4 tisících korun. Záleží však vždy na vašem výběru.

A jak na rotopedu šlapat? Pokud je vám sport zcela cizí pro začátek bude stačit 10-20 minut 2x do týdne. Pokud již kondici máte, můžete šlapat klidně 3x týdně po dobu půl hodiny. Půl hodinu však rozhodně nikdy nepřetahujte, takové cvičení je pak již neefektivní.

Komentáře